NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Klimas Wkręt-met rozwija sprzedaż na Sri Lance

Klimas Wkręt-met, polski producent technik zamocowań, który od 1990 roku zaopatruje rynek polski i zagraniczny w swój asortyment, rozwija sprzedaż swoich wyrobów w krajach Dalekiego Wschodu. W ostatnim czasie firma uruchomiła w Indiach spółkę Klimas Ltd, gdzie otworzyła 9 punktów dystrybucyjnych. Sukces, jaki Klimas Wkręt-met osiągnął na arenie międzynarodowej skłania firmę do rozwoju eksportu, tym razem na Sri Lance.
Nowoczesna kuchnia w bieli

Białe meble, ściany, podłoga, wyposażenie… Nie za dużo? Okazuje się, że nie. Przekonajcie się zresztą sami. Oto propozycja aranżacji modnej białej kuchni.
OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020

Najwyższa jakość i ogromne doświadczenie marki OKNOPLAST zostały po raz kolejny docenione przez profesjonalistów z branży budowlanej. Na podstawie ich głosów, OKNOPLAST zdobył prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii okna elewacyjne w 16. edycji rankingu Budowlana Marka Roku 2020. Ranking organizowany jest corocznie przez centrum badawczo-rozwojowe ASM.
Promocja drzwi panelowych oraz nowe wzory serii AP w ofercie ALUPROF

Drzwi wejściowe to wizytówka nowoczesnego domu. Powinny charakteryzować się nie tylko estetycznym wyglądem, ale przede wszystkim wysoką normą bezpieczeństwa oraz wytrzymałością. W odpowiedzi na te wymagania ALUPROF zaprojektował serię drzwi panelowych na bazie systemów MB-70, MB-86 oraz MB-104 PASSIVE. W związku z poszerzeniem oferty, producent rozpoczyna promocję produktową.
The Bridge Wrocław w systemach ALUPROF - między gotykiem a nowoczesnością

Na wrocławskim Ostrowie Tumskim – najstarszej, zabytkowej części miasta (datowanej na X wiek) rozpoczął działalność jeden z najbardziej prestiżowych obiektów hotelowych w Polsce. Pięciogwiazdkowy The Bridge MGallery wpasowuje się w gotyckie otoczenie pl. Katedralnego i podkreśla rys architektoniczny Katedry. Systemy stolarki aluminiowej na potrzeby tej realizacji dostarczył ALUPROF SA.
#Klient Bezpieczny, czyli jak zadbać o bezpieczeństwo podczas zakupów i realizacji usług?

Trwa ogólnopolska akcja informacyjna, której celem jest zapewnienie klientów, że wizyty w punktach handlowych oraz powiązane z nimi usługi w domach i mieszkaniach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny. „Klient Bezpieczny” to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Dzięki niej wiele placówek handlowych jest już bezpiecznych higienicznie.
Mobilny BOK PGE ponownie wyruszy w trasę

Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powraca do obsługi. Już we wtorek, 30 czerwca pojawi się w Staszowie, a dzień później w Janowie Lubelskim.