NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Konfrontacja wiedzy z praktyką podczas wizyty studentów w zakładzie produkcyjnym KRISPOL

KRISPOL – polski producent kompletu stolarki dla domu gościł w jednym z zakładów produkcyjnych, trzydzieścioro studentów Politechniki Poznańskiej. W ramach wizyty mieli oni szansę zapoznać się z procesem produkcyjnym segmentowych bram garażowych oraz bram przemysłowych. Uwaga gości skupiła się przede wszystkim na praktycznym zastosowaniu metody lean manufacturing w firmie KRISPOL.
Z wizytą w centrum innowacji

18 maja 2018 roku w centrali Schüco w Niemczech odbyła się konferencja z udziałem architektów i firm partnerskich współpracujących z Schüco International Polska. Podczas wydarzenia omówiono zagadnienia rozwoju i możliwości, jakie dają nowoczesne aluminiowe systemy okienne, drzwiowe i fasadowe.
Ponad 18,5 mln Polaków wybiera się w tym roku na wakacje

Mondial Assistance opublikował wyniki badania dotyczącego planów wakacyjnych Polaków. Ponad 7,4 mln osób (40 proc., wzrost o 3,2 mln) wybiera się za granicę, a ponad 11 mln (60 proc., spadek o 1,2 mln) zamierza zorganizować swój wypoczynek w kraju. Na letni wyjazd wakacyjny planów nie ma 36 proc. Polaków.
PGE Marką Godną Zaufania dla firm

Miesięcznik „My Company Polska” po raz trzeci przeprowadził badanie pokazujące, po jakie marki najchętniej sięgają firmy. Jeśli chodzi o dostawców energii w tym segmencie, zdecydowanie wygrywa oferta PGE Obrót.
Kibicuj naszym i odbierz kasę od MediaMarkt

MediaMarkt podgrzewa piłkarskie emocje i zaprasza na promocję w sprawdzonej formule, lubianej przez polskich klientów. Wystarczy w dniach 4-8 czerwca br. dokonać zakupów w MediaMarkt i kibicować polskiej reprezentacji piłkarskiej w walce o tytuł mistrza świata! Awans biało-czerwonych do półfinału zapewni klientom zwrot pieniędzy wydanych na zakupy w tej sieci.
Mistrzowski konkurs Domu Bezpiecznego

Już 14 czerwca rozpoczynają się mistrzostwa świata w piłce nożnej i z tej okazji Dom Bezpieczny organizuje wielki konkurs z cennymi nagrodami! Przypomnijmy, że partnerzy koalicji Dom Bezpieczny – firmy FAKRO i WIŚNIOWSKI są sponsorami reprezentacji Polski, a twarzą firmy KRISPOL jest Łukasz Piszczek.
KRISPOL wspiera edukację dzieci z SOS WIOSKI DZIECIĘCE

„Okno z widokiem na przyszłość” to nazwa nowego projektu uruchomionego przez KRISPOL wspólnie ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce.