Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

RYNEK

Nowość w MAKRO: Fasola Edamame marki Horeca Select

Oferta marki Horeca Select została poszerzona o popularną w Japonii, Chinach i na Hawajach fasolę Edamame. Produkt dostępny jest w formie mrożonej w opakowaniach jednokilogramowych.

Czytaj więcej...

 

Zestawy prysznicowe w nowoczesnych aranżacjach



To bestsellery do nowoczesnych łazienek. Zestawy prysznicowe zapewniają komfort oraz zachwycają designem. Stanowią świetną bazę do stworzenia domowej, stylowej strefy relaksu.

Czytaj więcej...

Okna Schüco PVC-U z ukrytą osłoną przeciwsłoneczną



Ocieplenie klimatu oraz rosnąca aktywność słoneczna sprawia, że efektywna ochrona przeciwsłoneczna budynków ma coraz większe znaczenie dla komfortu mieszkańców i oszczędności energii. Teraz zamiast tradycyjnych rolet można zastosować wysokiej jakości okna z PVC-U Schüco z wbudowanymi osłonami tekstylnymi Integralmaster bez widocznych kaset i prowadnic.

Czytaj więcej...

Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS



Firma ANWIS Sp. z o.o., wiodący producent systemów osłon okiennych, została wyróżniona prestiżowym tytułem Laur Konsumenta 2025. To kolejne potwierdzenie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych przez Spółkę, która od ponad 40 lat dostarcza innowacyjne rozwiązania w zakresie systemów osłonowych.

Czytaj więcej...

Drzwi AS 178HS Modern - mniej elementów, więcej możliwości



Firma Aluron wprowadza na rynek nowy system drzwi podnoszono-przesuwnych AS 178HS Modern – udoskonaloną wersję cenionego modelu AS 178HS PRO SLIM. System ten łączy bezprogowy design dużych przeszkleń z innowacjami skracającymi czas prefabrykacji i montażu.

Czytaj więcej...

Poznaj baterie umywalkowe



Szeroka gama produktów pozwala na dopasowanie idealnego modelu do każdej aranżacji, od klasycznej elegancji po nowoczesny minimalizm. W zależności od potrzeb można wybierać spośród baterii stojących, ściennych lub podtynkowych, co wpływa na organizację przestrzeni oraz estetykę wnętrza. 

Czytaj więcej...

Nowości Roca 2025 - stawiamy na kolor i personalizację

 Kolor i personalizacja to dwa słowa klucze, które definiują kierunek rozwoju łazienkowych trendów. Marka Roca odważnie odpowiada na potrzeby współczesnych użytkowników i realizuje podejście skupione na tym, co niewidoczne – na emocjach i głębszych doznaniach związanych z odpoczynkiem.

Czytaj więcej...

Podkategorie